Είναι οι αγωγές η απάντηση;

από τον Christian Duque

Τα μεγάλα νέα στη βιομηχανία γυμναστικής είναι η αίσθηση των 1.000.000 ανδρών της Ολυμπίας 4X, ο πρωταθλητής της Ολυμπίας Jeremy Buendia, ύψους 1.000.000 δολαρίων εναντίον των κατηγορουμένων που ισχυρίζεται ότι τον έχει δυσφημίσει, τον προκάλεσε να υποφέρει από μετρήσιμες αποζημιώσεις και ποιος θα ήθελε να επιβάλει την επιπλέον υποτιθέμενη συμπεριφορά. Η έννοια της χρήσης πολιτικών διαφορών σε ιδανικά λάθη στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ενδιαφέρουσα. Οι δημοσιογράφοι έχουν την ευχαρίστηση σε οποιονδήποτε αριθμό προστασίας στο σύνταγμα, αλλά η δολοφονία χαρακτήρων δεν είναι μία από αυτές.

Για τους σκοπούς μας, ένα άτομο που απολαμβάνει επιτυχία στη σκηνή, ο οποίος έχει συγκεντρώσει σημαντικό πλούτο και έχει μεγάλη αξία για το όνομά του και την ομοιότητά του, έχει πολύ μεγάλο μερίδιο στην προστασία αυτών των στοιχείων. Χωρίς τη λήψη πλευρών στην προαναφερθείσα υπόθεση, διότι τελικά η μόνη άποψη που έχει σημασία είναι αυτή του δικαστηρίου, μπορούμε να ξεπεράσουμε την έννοια της αξίωσης ως μέτρο που έλαβε οι διασημότητες γυμναστικής σε ένα όλο και πιο εχθρικό και κλικ. Όπως έχω πει σε προηγούμενες περιπτώσεις, τα mainstream μέσα έχουν εξημερώσει σημαντικά όταν αφορά τους αθλητές που βασίζονται στη σωματική διάπλαση μέσω της λάσπης. Δυστυχώς, είναι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης της βιομηχανίας γυμναστικής, που τώρα αναλαμβάνει αυτό το πολύ εξωφρενικό έργο. Και ενώ οι περισσότεροι, αν και όχι όλα, τα καταστήματα και οι YouTubers είναι όλο και πιο σκληρά στους αθλητές, είναι κυρίως επειδή όλοι ενεργούν με τον ίδιο περιορισμένο αριθμό γεγονότων. Κάποιοι θα πάρουν την πλευρά του αθλητή, αλλά όσοι θέλουν πολύ περισσότερες επιτυχίες, θα προσπαθήσουν να είναι πολύ πιο αμφιλεγόμενοι, επιλέγοντας να κατεβούν σκληρά και/ή να κρατήσουν πολύ δημοφιλείς θέσεις. Εδώ είναι όπου πολλά από τα προβλήματα βρίσκονται. Στην αγορά για να είναι αμφιλεγόμενη, πολλοί δημοσιογράφοι της βιομηχανίας βασίζονται σε φανταστικές πηγές, τους αρέσει να παίζουν με τα συναισθήματα των θεατών και θα πάνε πάνω και πέρα για να δημιουργήσουν clickbait. Το ClickBait μπορεί να περιγραφεί καλύτερα ως επαγγελματική συρρίκνωση. Τα καταστήματα θα θέσουν έναν ελκυστικό τίτλο σε ένα βίντεο ή ειδησεογραφικό άρθρο, με την ελπίδα ότι ένας πελάτης ή/και αναγνώστης θα κάνει κλικ. Το ClickBait έχει γίνει ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα. Τα ψεύτικα νέα είναι επίσης σε άνοδο, αλλά το μέγιστο ζήτημα στο χέρι είναι, στην πραγματικότητα, δυσφήμιση.

Το Clickbait Renders χτυπά – δεν είναι επιστήμη πυραύλων. Ο λόγος για τον οποίο ένας ιστότοπος θέλει πολύ περισσότερες επιτυχίες, θα μπορούσε να είναι για μερικούς λόγους. Για αρχάριους, πολλές σελίδες κερδίζουν κέρδη και παίρνουν χρήματα με βάση απλά σε κλικ (ανεξάρτητα από το αν αυτά τα κλικ προκαλούν άμεσες πωλήσεις ή όχι). Άλλες σελίδες βασίζονται σε κλικ κατά τη δημιουργία καθημερινών, εβδομαδιαίων και/ή μηνιαίων στατιστικών. Όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο κυκλοφορίας τους και οι μακρύτεροι επισκέπτες παραμένουν σε συγκεκριμένες σελίδες ή/και σερφάρετε γύρω από έναν συγκεκριμένο ιστότοπο, πολύ περισσότερο αυτοί οι ιστότοποι μπορούν να χρεώνουν τους διαφημιζόμενους τους για χώρο banner. Άλλοι ιστότοποι, οι οποίοι μπορεί να μην προσπαθούν να βρουν κλικ σε κέρδη προγράμματα ή/και να ενισχύσουν τα στατιστικά τους για να αυξήσουν τα ποσοστά διαφημίσεων, μπορεί απλώς να θέλουν καλύτερη κατάταξη για τις ιστοσελίδες τους στον παγκόσμιο μεγάλο ιστό. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για έναν ιστότοπο που θέλουν πολύ περισσότερα κλικ, μερικοί ίσως δεν παρέχονται καν εδώ. Αυτό λέγεται, εκείνοι που πέφτουν για το clickbait δεν θα ξεγελαστούν πολύ περισσότερο από μία ή δύο φορές πριν από τη σύλληψη μιας εξόδου εξ ολοκλήρου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί ιστότοποι που χρησιμοποιούν το clickbait, συνήθως οι χρόνοι δεν σταματούν εκεί.

Είναι οι σελίδες που δημοσιεύουν τους τίτλους clickbait (σε όλες τις βιομηχανίες και τα κοινωνικά στρώματα), αλλά στη συνέχεια αντίγραφα ασφαλείας των παραπλανητικών τίτλων, με πραγματικά ψεύτικα νέα, που προκαλούν μεγάλη χάος. Δεν είναι πραγματικά clickbait αν υπάρχει μια ιστορία για να την υποστηρίξει, ακόμα κι αν η ιστορία είναι, η ίδια, ψευδής. Τα ψεύτικα νέα είναι ακόμη χειρότερα από το clickbait, επειδή οι ιστορίες δημιουργούνται από λεπτό αέρα. Ορισμένα από τα καταστήματα που διαδίδουν ψεύτικα νέα θα προσπαθούν συνήθως να προστατεύουν τον εαυτό τους αναφέροντας ανώνυμες πηγές, ανώνυμες συμβουλές ή/και δηλώνουν ότι δηλώνουν μόνο γνώμη. γνώμη ή όχι, εάν η δήλωση γίνει αρκετή, έτσι ώστε ένα προσιτό πρόσωπο να πιστεύει ότι είναι πραγματικός ισχυρισμός, αυτά τα καταστήματα ενδέχεται να έχουν πρόβλημα στο δικαστήριο.

Ενώ το clickbait είναι μόνο η ιδέα του παγόβουνου και των ψεύτικων ειδήσεων είναι μια κλιμάκωση του προβλήματος, η δυσφήμιση είναι το μέγιστο λάθος. Για μια έξοδο να θέσει σκόπιμα ψευδείς πληροφορίες, με σκοπό τη δολοφονία χαρακτήρα, αυτό είναι ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα. Χειροτερεύει, λαμβάνοντας υπόψη πόσο δημοφιλές είναι το κανάλι ή/και πόσο πολλές προβολές παίρνει το εν λόγω βίντεο. Επίσης, είναι αρκετά συνηθισμένο για έναν διέξοδο ή έναν μοναχικό δημοσιογράφο που βλέπει ένα βίντεο να πηγαίνει ιό, να προσπαθήσει να επαναλάβει αυτούς τους αριθμούς σε ένα δεύτερο, τρίτο ή πολύ περισσότερα βίντεο. Αυτοί οι λαοί γνωρίζουν τι κάνουν είναι λάθος, αλλά είναι πολύ σπάνια ότι ένα θύμα δυσφήμισης, σε αυτή την εποχή, προσλαμβάνει δικηγόρο και βλέπει μια αξίωση μέσω. Είναι μια πολύ δαπανηρή και χρονοβόρα διαδικασία, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει πολλές καταθέσεις, διεξοδική ανακάλυψη και μακρόχρονη δικαστική διαδικασία. Τούτου λεχθέντος, εάν και πότε πληρούνται τα στοιχεία για δυσφήμιση (είτε συκοφαντία είτε συκοφαντία), μια ισχυρή υπόθεση δεν θα μπορούσε μόνο να σταματήσει έναν εναγόμενο από τη θύμα ενός ενάγοντος, αλλά το δικαστήριο θα μπορούσε να επιλέξει να κάνει ισχυρό παράδειγμα από τον εν λόγω εναγόμενο, μέσω μέσω επιβάλλοντας τιμωρητικόςαποζημίωση.

Οι αποζημιώσεις αποζημίωσης θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από ένα δικαστήριο για να πει σε μια ολόκληρη βιομηχανία ότι αυτή η μάρκα υποβολής εκθέσεων είναι έντονη και δεν θα γίνει ανεκτή. Ένα αρκετά ισχυρό αποτέλεσμα σε μια τέτοια αγωγή, θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα ισχυρό νομικό προηγούμενο που θα έβαλε τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης σε ειδοποίηση. Θα καθιστούσε επίσης πολύ πιο εύκολο για τα μελλοντικά θύματα του υποτιθέμενου τύπου δραστηριοτήτων, η επιτυχής επιτυχία της εν λόγω συμπεριφοράς και επικρατούσε όσον αφορά τις αποζημιώσεις, τις αμοιβές δικηγόρου και τα δικαστικά έξοδα.

Τώρα, δεν πρόκειται να σκεφτώ ως προς την υπόθεση του Jeremy ή οποιαδήποτε περίπτωση ειδικότερα, αλλά θα πω ότι ορισμένα ειδησεογραφικά πρακτορεία και κανάλια YouTube στη βιομηχανία γυμναστικής έχουν ξεπεράσει σημαντικά τα πρότυπα της ευπρέπειας στην αναφορά τους. Θα πω επίσης ότι ο έλεγχος των γεγονότων τους αφήνει πολλά για να είναι επιθυμητό. Πολλά από αυτά τα καταστήματα ασχολούνται με έναν αγώνα εναντίον του άλλου για να σπάσουν τις ιστορίες και να έχουν τις μεγαλύτερες ακολουθίες, πιθανές. Αυτή η επιδίωξη της άμεσης ικανοποίησης και της καθαρής υπερηφάνειας στο παιχνίδι, προκάλεσε, τουλάχιστον μερικούς, να χάσουν οποιαδήποτε και όλη την εμφάνιση της δημοσιογραφικής ακεραιότητάς τους.

Ποια είναι η λήψη σας για τα θύματα υποτιθέμενης ή/και δυνητικής δυσφήμισης χρησιμοποιώντας πολιτικές νομικές διαδικασίες για να σταματήσετε τη συμπεριφορά και να αποκαταστήσετε τις αποζημιώσεις; Πιστεύετε ότι εάν ένα δικαστήριο ουσιαστικά έκλεισε μια διέξοδο ή χαστούκισε, έτσι ώστε να είναι πολλές δεσμεύσεις σε αυτό (με την προσδοκία της μελλοντικής πληρωμής αποζημίωσης), ότι θα προκαλούσε σε άλλα καταστήματα να επανεξετάσουν τα πρωτόκολλα αναφοράς ειδήσεων και ειδήσεων;

Ελπίζω να απολαύσετε την ανάγνωση αυτού του άρθρου, εδώ στο Iron Magazine. Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλιά σας. Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό έκπτωσης IML15 για να εξοικονομήσετε 15% έκπτωση στο IronMaglabs.com